Gyakori kérdések

Egyedi, online tervezhető táskákkal kapcsolatos kérdések

Hogyan tudok egyedi táskát rendelni?

A táskatervező segítségével könnyedén megtalálod a Neked tökéletes variációt. A kiválasztott táskatípusra vagy a Megtervezem a táskámat! gombra kattintva megjelennek a változtatható színek és elemek. A megrendelési folyamat elindítása után a Kosárban és a Pénztárban is látszik az összeállított táskád képe, valamint az elemek színének leírása.

Mennyi idő alatt készül el a táskám?

Az egyedi táskák elkészítésének vállalási határideje 3 hét, amennyiben előbb elkészül, azonnal postázzuk/átvehető.

Milyen anyagból készülnek a táskák?  

Állati bőrt nem használunk.  A táskák olyan bőrhatású alternatív anyagokból készülnek (összefoglaló néven műbőr), melynek finom a tapintása, magas a kopásállósága, tisztítása pedig egyszerű.

 A cipzár és a cipzárkocsi a táskatest színével harmonizáló műanyag. A fémkellékek (pl. mágneszár, d-karika), ezüst színűek. A táskák bélése egyszínű vászonból készül, amely a sötétebb színek esetén fekete, a világosabb színeknél (fehér, rózsaszín) fehér.

Biztos olyan színű lesz a táska, mint amilyennek a képernyőmön látszik?

Nem, a kijelző beállításától és típusától függően eltérően jelenhetnek meg a színek.

Kérhetek rendelés előtt anyagmintákat?

Szívesen küldünk postán anyagmintákat, melynek ára 1500.-/alkalom és max. 5 db, kb. 5 x 5 cm-es mintadarabot tartalmaz.

Az egyedi táskák esetében érvényes a 14 napos elállási jog?

Az “olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;” nem gyakorolható az elállási jog.

Mit tegyek, ha további kérdésem, kérésem van?

Kérjük, írjál nekünk, vagy hívjál minket a Kapcsolat menüpontban található elérhetőségeken.


Vásárlással kapcsolatos kérdések

Ki vásárolhat a webáruházban?

A webáruházban az vásárolhat, aki elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési irányelveket.  

Regisztráció nélkül tudok vásárolni a webáruházban?

Igen, a termékeket lehet böngészni,  kosárba helyezni, és a rendelési folyamat befejezhető regisztráció (fiók létrehozása) nélkül is.

Mit jelent a regisztráció?

Regisztráció során meg kell adni egy e-mail címet és egy jelszót. Ha ez megtörtént, akkor a megadott e-mail címmel és jelszóval lehet belépni a felső sorban található „Fiókom” gombbal. Ezt elegendő akkor is megtenni, ha már a kiválasztott termék a kosárba került.

A regisztráció azért hasznos, mert a következő rendelésnél már nem kell az adatokat megadni, és a leadott megrendelésedet nyomon tudod követni a Fiókom oldalon.   

Elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?

A Fiókom – Bejelentkezés menüpontjában kattintsál az „Elfelejtett jelszó?” linkre, és adjad meg az e-mail címedet. A megadott e-mail címre elküldjük az új jelszót, amivel be tudsz lépni a webáruházba.

Ha rendelek, hogyan fogom megkapni az árut?

 GLS házhozszállítással vagy személyes átvétellel

Más címre kérem a számlát és más címre a csomagot. Lehetséges ez?

Igen. A rendelési folyamat során meg tudsz adni különböző szállítási és számlázási címeket.

Regisztáció esetén a Fiókom – Címek menüpontjában bármikor megváltoztathatod a számlázási és szállítási címet.

Tudok megjegyzést írni a rendelésemhez, pl. a futár részére?

Igen, a “Pénztár” oldalon a “Szállítás másik címre?” lehetőség alatti “Rendelés jegyzetek” mezőben tudod feltüntetni a rendeléssel, szállítással kapcsolatos megjegyzéseket.

Honnan tudom, hogy biztosan sikeres volt-e a megrendelés?

Megrendelés után a megadott e-mail címre egy visszaigazoló e-mailt küldünk. Ha ezt az e-mailt megkapod, biztos lehetsz benne, hogy a rendelésed sikeresen továbbításra került. Regisztráció esetén a Fiókom “Rendelések” menüpontja alatt (csak bejelentkezés után látható) is nyomon tudod követni a megrendelésed állapotát.

Milyen módon tudok fizetni a webáruházban?

A webáruházban előre utalással vagy bankkártyával lehet fizetni.

Tudok bankkártyával fizetni a webáruházban?

Igen, a biztonságos bankkártyás fizetés a Paylike szolgáltatásával valósul meg. A felugró ablakban elegendő a bankkártya számát, lejárati dátumát és a biztonsági kódot (CVV/CVC) megadni. Paylike regisztrációra vagy a bankkártya adatok mentésére nincsen szükség. A bankkártya adatait a webáruház nem kapja meg.

Ha átutalással fizetek, milyen bankszámlaszámra utaljak?

A rendelést visszaigazoló e-mail-ben találod a bankszámla számot, és az utalás megjegyzésében feltüntetendő adatokat.

Mit tegyek, ha további kérdésem, kérésem van?

Kérjük, írjál nekünk, vagy hívjál minket a Kapcsolat menüpontban található elérhetőségeken.