Egyedi, online tervezhető táskákkal kapcsolatos kérdések
Hogyan tudok egyedi táskát rendelni?
A táskatervező segítségével könnyedén megtalálod a Neked tökéletes variációt. A kiválasztott táskatípusra vagy a Megtervezem a táskámat! gombra kattintva megjelennek a változtatható színek és elemek. A megrendelési folyamat elindítása után a Kosárban és a Pénztárban is látszik az összeállított táskád képe, valamint az elemek színének leírása.
Mennyi idő alatt készül el a táskám?
Az egyedi táskák elkészítésének vállalási határideje 3 hét, amennyiben előbb elkészül, azonnal postázzuk/átvehető.
Milyen anyagból készülnek a táskák?
Állati bőrt nem használunk. A táskák olyan bőrhatású alternatív anyagokból készülnek (összefoglaló néven műbőr), melynek finom a tapintása, magas a kopásállósága, tisztítása pedig egyszerű.
A cipzár és a cipzárkocsi a táskatest színével harmonizáló műanyag. A fémkellékek (pl. mágneszár, d-karika), ezüst színűek. A táskák bélése egyszínű vászonból készül, amely a sötétebb színek esetén fekete, a világosabb színeknél (fehér, rózsaszín) fehér.
Biztos olyan színű lesz a táska, mint amilyennek a képernyőmön látszik?
Nem, a kijelző beállításától és típusától függően eltérően jelenhetnek meg a színek.
Kérhetek rendelés előtt anyagmintákat?
Szívesen küldünk postán anyagmintákat, melynek ára 1500.-/alkalom és max. 5 db, kb. 5 x 5 cm-es mintadarabot tartalmaz.
Az egyedi táskák esetében érvényes a 14 napos elállási jog?
Az “olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;” nem gyakorolható az elállási jog.
Mit tegyek, ha további kérdésem, kérésem van?
Kérjük, írjál nekünk, vagy hívjál minket a Kapcsolat menüpontban található elérhetőségeken.
Vásárlással kapcsolatos kérdések
Ki vásárolhat a webáruházban?
A webáruházban az vásárolhat, aki elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési irányelveket.
Regisztráció nélkül tudok vásárolni a webáruházban?
Igen, a termékeket lehet böngészni, kosárba helyezni, és a rendelési folyamat befejezhető regisztráció (fiók létrehozása) nélkül is.
Mit jelent a regisztráció?
Regisztráció során meg kell adni egy e-mail címet és egy jelszót. Ha ez megtörtént, akkor a megadott e-mail címmel és jelszóval lehet belépni a felső sorban található „Fiókom” gombbal. Ezt elegendő akkor is megtenni, ha már a kiválasztott termék a kosárba került.
A regisztráció azért hasznos, mert a következő rendelésnél már nem kell az adatokat megadni, és a leadott megrendelésedet nyomon tudod követni a Fiókom oldalon.
Elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?
A Fiókom – Bejelentkezés menüpontjában kattintsál az „Elfelejtett jelszó?” linkre, és adjad meg az e-mail címedet. A megadott e-mail címre elküldjük az új jelszót, amivel be tudsz lépni a webáruházba.
Ha rendelek, hogyan fogom megkapni az árut?
GLS házhozszállítással vagy személyes átvétellel
Más címre kérem a számlát és más címre a csomagot. Lehetséges ez?
Igen. A rendelési folyamat során meg tudsz adni különböző szállítási és számlázási címeket.
Regisztáció esetén a Fiókom – Címek menüpontjában bármikor megváltoztathatod a számlázási és szállítási címet.
Tudok megjegyzést írni a rendelésemhez, pl. a futár részére?
Igen, a “Pénztár” oldalon a “Szállítás másik címre?” lehetőség alatti “Rendelés jegyzetek” mezőben tudod feltüntetni a rendeléssel, szállítással kapcsolatos megjegyzéseket.
Honnan tudom, hogy biztosan sikeres volt-e a megrendelés?
Megrendelés után a megadott e-mail címre egy visszaigazoló e-mailt küldünk. Ha ezt az e-mailt megkapod, biztos lehetsz benne, hogy a rendelésed sikeresen továbbításra került. Regisztráció esetén a Fiókom “Rendelések” menüpontja alatt (csak bejelentkezés után látható) is nyomon tudod követni a megrendelésed állapotát.
Milyen módon tudok fizetni a webáruházban?
A webáruházban előre utalással vagy bankkártyával lehet fizetni.
Tudok bankkártyával fizetni a webáruházban?
Igen, a biztonságos bankkártyás fizetés a Paylike szolgáltatásával valósul meg. A felugró ablakban elegendő a bankkártya számát, lejárati dátumát és a biztonsági kódot (CVV/CVC) megadni. Paylike regisztrációra vagy a bankkártya adatok mentésére nincsen szükség. A bankkártya adatait a webáruház nem kapja meg.
Ha átutalással fizetek, milyen bankszámlaszámra utaljak?
A rendelést visszaigazoló e-mail-ben találod a bankszámla számot, és az utalás megjegyzésében feltüntetendő adatokat.
Mit tegyek, ha további kérdésem, kérésem van?
Kérjük, írjál nekünk, vagy hívjál minket a Kapcsolat menüpontban található elérhetőségeken.